onsdag den 4. juli 2012

V86 tips - Åmål 4/7 - 10 jackpot millioner

Der er 10 jackpot millioner at kæmpe med om denne V86 omgang.

Åmål er en 800m bane, altså 200m kortere end en normal bane. Det gør at opløbet KUN! er 105m, hvilket er meget kort. Jeg kan ikke huske nogen løb jeg har set fra Åmål tidligere, men så kort et opløb må virkelig favorisere spidshestene, og være en stor ulempe for de heste der kommer fra bagerst i feltet. I teorien burde det, gøre det lettere for os spillere, da vi blot skal finde de heste som ryger til spids, hvilket jo nærmest altid er hestene fra de gode spor.

Historisk set er Åmål den bane hvor der kommer næstfærrest overraskelser.

Forslaget:

1) 3,4,8
2) 2,6,7,8
3) 1,5,13
4) 6
5) 1
6) 3,6,12
7) 1,2,4
8) 3,9,12

243,-

Kun to blanke, og ingen afdelinger hvor jeg garderer hårdt. Jeg satser på en masse små overraskelser, og forhåbentligt en stor. Mine luringer er 6 og 8 i anden afdeling, som begge er under 10% pt. og som begge har stor chance. Jeg skærer Goop hestene fra, da de kommer fra tillæg og vil få det svært med opløbet. Jeg blanker Goop i fjerde afdeling, selvom hesten ikke har vist noget længe. Men modstanden er betydeligt svagerer end normalt, så jeg tror blot det er et spørgsmål for Goop om at holde sin hest i trav så vinder han. Dagens anden blank er Åke fra et godt spor. Jeg håber på spids og slut. Dagens bedste løb er syvende afdeling. Her vender stjerne GH Nemo tilbage, og kan meget vel vinde fra et godt spor. Jeg har desuden en luring her i Photo Sea som er flyvende for tiden. Sidste løb ville have været en dyst imellem Åkes heste, hvis ikke de havde fået nogen rigtig grimme spor på denne bane. Derfor har jeg krydret med 3'eren.

Held og lykke til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar