mandag den 7. maj 2012

Og starten er gået.. til spids går nummer 4 Commander Crowe!

Hej og rigtig hjertelig velkommen til min allerførste blog nogensinde.

En blog som udelukkende kommer til at handle om svensk travsport, og spil til trav på V75 og V86...


Der vil komme en masse af mine tanker omkring de aktuelle løb, heste, kuske osv. Masser af tips og ideer til spilforslag, baseret både på statistik og travviden, men også masser af intuition og mavefornemmelser. Jeg håber at mine input, kan være med til at hjælpe jer spillere når stregerne skal sættes, og måske også være med til at tjene jer en skilling eller to.

Min baggrund for at lave denne blog er en stor interesse for især svensk travsport. Jeg har selv spillet på trav i 4 år nu, og har ligesom alle andre både vundet og tabt. Men efterhånden som min viden og erfaring er blevet større, har jeg også vendt et begynde underskud de første par år, til et overskud de senere år. Dette skyldes at jeg er meget selektiv i hvad jeg spiller på. Jeg spiller udelukkende V75 og V86, hvor heste og kuske generelt holder en højere kvalitet. Jeg falder ikke i den "fælde" at spille på en masse heste, i en masse små løb som jeg i bund og grund ikke kender ret godt. Da dette helt sikkert vil påvirke mit overskud i en negativ retning.
Jeg ser dog alle løb fra sverige for hele tiden at holde mig ajour med hvilke heste der er på vej op i rækkerne og omvendt.

Da dette som sagt er min allerførste blog nogensinde. Beder jeg jer se igennem fingre med stavefejl og andre små skavanker som måske viser sig hen af tiden, og ellers håber jeg bare at i nyder at følge min blog, og hvis i vælger at bruge nogen af mine spil-ideer, så stort held og lykke herfra..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar